Nòvas ← d’Autras notícias

Nous descomptes per a socis al Teatre Poliorama

Gràcies a l'acord de col·laboració amb el Teatre Poliorama, tots els socis de la Plataforma per la Llengua podeu gaudir d'un 20% de descompte per a les entrades dels espectacles d'en Sergi López: Non Solum i 30/40 Livingstone.

La Plataforma per la Llengua i el Teatre Poliorama ofereixen un 20% de descompte en la compra de dues entrades per a un dels nous espectacles de Sergi López als socis de l'ONG del català.

Sergi López, conegut per la seva carrera cinematogràfica que inclou pel·lícules com El Laberinto del Fauno o Harry, un ami qui vous veut du bien, surt de la gran pantalla per presentar-nos Non Solum, un monòleg escrit i concebut a partir de la improvisació, juntament amb Jorge Picó. Un punt de partida senzill: agafar el públic de la mà i portar-lo per territoris molt diferents, fer-lo riure, jugar amb les situacions. Després de l'èxit d'aquesta obra, que ja s'ha representat més de 280 vegades, Sergi López i Jorge Picó van estrenar 30/40 Livingstone, un diàleg entre els dos personatges i la seva trobada, amb la particularitat que la paraula és només d'un d'ells, i el diàleg es dona també en la partitura de moviments, gestos i jugades.

Programació:

• Del 19 al 23 d'abril: 30/40 LIVINGSTONE
  • Del 26 al 30 d'abril: NON SOLUM
  • Del 3 al 7 de maig: NON SOLUM
  • Del 10 al 14 de maig: NON SOLUM
  • Del 17 al 21 de maig: 30/40 LIVINGSTONE
  • Del 24 al 28 de maig: NON SOLUM

Per beneficiar-te d'aquesta nova promoció, pots fer-ho trucant al 93 321 18 03 i demanant per l'àrea d'atenció al soci des d'on et facilitaran el codi promocional per aplicar el 20% de descompte en el preu de la teva entrada i un acompanyant fent la compra a través d'internet. També pots comprar les teves entrades a taquilla presentant el teu carnet de soci de la Plataforma per la Llengua.

Aprofita aquesta nova promoció i gaudeix del teatre a un preu especial!

Parteja